Ett kryss i veckan…

oktober 27, 2010

"Hösten har inte varit sig lik", säger far i Galenskaparnas När helvetet kom till byn. Min höst har inte heller varit sig lik, men till skillnad mot Hannes och hans föräldrar blir jag glad när det är "Danskar i affären", som vill köpa mina korsord.

Från att tidigare ha snittat på ett kryss i månaden har det under sensommaren och hösten eskalerat till ett kryss i veckan. Nöjeskrysset med Schyffert och Lindström fick mig inte bara att erkänna att jag trillat dit själv och flyttat till ett vitt och fräscht hem 2.0. Jag bestämde mig också för att köpa biljetter till deras show i mitten av februari och fick ytterligare två uppdrag åt samma kund…

Här nedan syns Profeels Väggkryss med fokus på Årets Profeelprodukt. Utöver detta jobbar jag just nu med (jul)kryss åt både SJ Nytt, UL Forum och Tillsammans i Mälardalen (5/2010). Har även hunnit med ett födelsedags-Väggkryss åt en tidigare kollega, samt lite annat småpyssel. Full rulle helt enkelt!

Lämna en kommentar